Skip to content

Berpindah ke Alamat Baru

June 27, 2010


Salam  buat pengunjung-pengunjung blog Potret kasih……

Saya ingin mengumumkan bahawa Blog Potret Kasih kini sudah berpindah ke alamat baru iaitu di……………

http://www.potretkasih.com

Saya akan  update post terbaru hanya pada blog baru saya iaitu di potretkasih.com dan blog yang ada ini akan saya stopkan hingga disini sahaja.

Saya menjemput sahabat-sahabat semua silalah singgah ke rumah baru saya ya. Isi kandungan blog masih tetap sama cuma alamatnya sahaja yang berbeza!!!…… Sudi-sudikan!!!!

3 Comments leave one →
  1. June 28, 2010 6:11 am

    canteknya rumah baru ni…resepi pun mengancam kesemuanya…
    salam kenal dariKakintan

  2. June 28, 2010 8:37 am

    Salam kakintan!!
    Alhamdulillah… ada juga tetamu yang sudi singgah di rumah baru saya!! Salam kenal juga buat kakintan!! Saya pun akan selalu berkunjung di dapur kakintan nak cari resepi yang best2!! nice to know you!!

  3. win edina permalink
    June 28, 2016 6:53 am

    assalam… salam kenal dr sy jojodina… dulu pernah follow nasi arab kabsah potretkasih… tp sekarang sy cuba cr dah xdapat.. boleh ke potret kasih belanja lagi resepi tu…. famili sy request utk hari raya nanti… xsampai ht nak kata x boleh buat… ayah mentua mengharap ns arab yg sy ikut dr resepi potret kasih .. ms tu google je potret kasih ns arab…

Leave a comment