Skip to content

Majlis Pertunangan Adik

June 20, 2010

Belum terlambat rasanya untuk saya mengucapkan Selamat bertunang buat adik saya Pertewi Md Yusof bersama pasangannya Mohd Firdaus Ibrahim….Semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan bahagia hingga ke akhir hayat. Majlis diadakan di Kampung saya, Kulai Johor pada Ahad yang lepas… Saya pun baru berkesempatan nak postkan entri majlis pertunangan ni….. Oleh kerana pada hari tersebut saya yang menjadi photographernya so saya sertakan beberapa gambarnya buat tatapan semua…..

Bebarapa gambar hantaran yang sempat saya postkan….

3 Comments leave one →
  1. June 30, 2010 1:37 pm

    cerah warnanya bikin warna yang indah…

  2. May 22, 2011 12:10 am

    eh, sekali pandang macam fazura la adik akk..hihihi..both of u r pretty!!

Leave a comment