Skip to content

Kad Hari Ibu Yang Shahdu Dan Sempoi!!

May 10, 2010

Wah wah wah! Saya pun tidak ketinggalan dapat kad ucapan sempena Hari Ibu daripada anak perempuan saya !!…..Sahdu dan sempoi je kad ucapan tu!! Siap ada luahan perasaan lagi!!

Sebenarnya anak saya ada bertanya saya seminggu yang lalu, yang kelakarnya dia tanye saya, nak hadiah apa sempena hari ibu ni!! Saya pun menjawab saya nak kan kad ucapan sahaja…… tetapi tak mau yang beli… saya nak kad yang di buat sendiri!!! Tak cantik pun tak apa…. yang penting adik Anis ( saya panggil dia adik Anis ) mesti buat sendiri!! Dia senyum… dan lihat hasilnya!!  Ade bunga rose dan Cupcakes yang kami buat semalam!!! Suke suke suke……..

Nak tengok tak  Kad Hari Ibu hasil tangan anak saya… semasa anak saya berumur 6 tahun ( sekarang 12 tahun )!! Tengoklah kat bawah ni…. comel tak!!

Tengok pulak apa yang dia tulis di dalamnya…..

Kad ni saya  terjumpa semula bila saya mengemas bilik 2 minggu lalu… saya membacanya dan tiba-tiba ada sedikit sentimen yang menyentuh perasaan di jiwa saya…. Ayat dia tu yang membuat saya tak tahan!! Mamalah ratu idaman adik!!!! Sahdu!!!!!!

Kad ni akan saya simpan…. dan tunjukkan padanya bila dia dewasa nanti…. Mesti dia ketawa berdekah-dekah melihat kad hasil buatannya tu….. Saya akan nantikan saat tu…. Anyway buat anak perempuan saya.. ! love you so much.. Muahhh!!!!

No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: